TIGGO 8 PRO MAX
HASHAMATLI YETTI O‘RINDIQLI PREMIUM TOIFADAGI KROSSOVER

 

480 900 000 so'm
TIGGO 8 PRO MAX
TIGGO 8 PRO
ZAMONAVIY QULAYLIK DARAJASIGA EGA KROSSOVER

 

399 900 000 so'm
TIGGO 8 PRO
TIGGO 7 PRO MAX
HAR QANDAY YO'LDA QULAYLIK VA ISHONCHNI QADIRLAYADIGAN OILA UCHUN IDEAL TANLOV

 

364 900 000 so'm
TIGGO 7 PRO MAX
TIGGO 7 PRO
OILAVIY KROSSOVER

 

311 900 000 so'mdan*
TIGGO 7 PRO
TIGGO 2 PRO
SHAHAR ICHIDAGI HARAKATLAR UCHUN ZAMONAVIY VA HAMYONBOP AVTOMOBIL

 

214 900 000 so'm
209 900 000 so'm
TIGGO 2 PRO
ARRIZO 6 PRO
C SINFDAGI SHAHAR SEDANI

 

239 900 000 so'mdan
214 900 000 so'mdan*
ARRIZO 6 PRO
08.04.2025

Mart oyida Chery brendi ostidagi avtomobillar sotuvining fevral oyiga nisbatan 20,9 foizga o‘sishi

2025-yilning mart oyida O‘zbekistonda Chery brendining 660 dona avtomobillari sotildi – bu ko‘rsatkich joriy yilning fevral oyiga nisbatan 20,9 foizga ko‘p ekanligini ko‘rsatdi. Sotuvning ishonchli sur’ati mijozlar tomonidan ishonchning ortib borayotgani va brendning modellar turkumiga barqaror qiziqish mavjudligidan dalolat beradi. Shunisi e’tiborga sazovorki, xaridorlarning afzalliklari bir vaqtning o‘zida bir nechta modellar o‘rtasida taqsimlandi – ularning har biri o‘z auditoriyasiga ega bo‘ldi.

Mart oyida Chery brendi ostidagi avtomobillar sotuvining fevral oyiga nisbatan 20,9 foizga o‘sishi

2025-yilning mart oyida O‘zbekistonda Chery brendining 660 dona avtomobillari sotildi – bu ko‘rsatkich joriy yilning fevral oyiga nisbatan 20,9 foizga ko‘p ekanligini ko‘rsatdi. Sotuvning ishonchli sur’ati mijozlar tomonidan ishonchning ortib borayotgani va brendning modellar turkumiga barqaror qiziqish mavjudligidan dalolat beradi. Shunisi e’tiborga sazovorki, xaridorlarning afzalliklari bir vaqtning o‘zida bir nechta modellar o‘rtasida taqsimlandi – ularning har biri o‘z auditoriyasiga ega bo‘ldi.

Sotuv yetakchilari: har bir toifadagi maqbul tanlov

Mart oyida Arrizo 6 Pro sedani eng ommabop avtomobil sifatida namoyon bo‘ldi – 261 dona avtomobillar o‘z egasini topdi, bu Chery bir oylik sotuvining 39,6 foizini tashkil etdi. Mazkur ko‘rsatkich bir oy avvalgi ko‘rsatkichga nisbatan 42,5 foizga ko‘p bo‘ldi. Zamonaviy dizayn, yuqori texnologiya va muvozanatlashtirilgan narx ushbu modelni kundalik hayotda qulaylikni qadrlaydiganlar uchun eng maqbul tanlovga aylantirdi.

Funksional qulaylik va ilg‘or texnologiyalarni o‘zida mujassam etgan Tiggo 7 Pro 220 nusxada sotilgan bo‘lib, bu mart oyidagi sotuvlarning 33,3 foiziga teng hisoblanadi. Mazkur avtomobil o‘z segmentidagi eng talabgir SUV lardan biri sifatida o‘z mavqeini mustahkamlashda davom etmoqda.

Ixcham, ammo sig‘imli bo‘lgan Tiggo 2 Pro ni 136 nafar xaridorlar (20,6 foiz) sotib oldi. Ushbu model shaharga safar qilish va faol turmush tarzi uchun maqbul tanlovdir.

Flagman versiyalari – Tiggo 8 Pro va Tiggo 8 Pro Max – maksimal qulaylik va texnologik qulaylikni tanlaydiganlar orasida o‘z o‘rnini egalladi. Mart oyida mazkur avtomobillar 43 dona (6,5%) sotildi.

O‘zbekiston xaritasida joylashgan Chery: sotuv geografiyasi

Toshkent shahri yana eng faol hudud sifatida bo‘ldi – bu yerda mart oyida sotilgan barcha Chery avtomobillarining 32,7 foizi sotilgan. Keyingi o‘rinlarni 13,6 foiz bilan Samarqand viloyati va 10,3 foiz bilan Qashqadaryo viloyati joy oldi. Navoiy va Buxoro viloyatlari ham mos ravishda 8,3 foiz va 8,2 foiz ko‘rsatkichlari bilan kuchli beshlikka kirdi. Sotuvning qolgan qismi –butun mamlakat bo‘ylab taqsimoti (26,9%) bo‘lib, bu brendning keng tarqalganligi va unga har tomonlama qiziqish mavjudligini ko‘rsatadi.

Chery’ni kim tanlamoqda: xaridor profili

Gender taqsimoti barqaror bo‘lib qolmoqda: xaridorlarning 69 foizi erkaklar, biroq ayollar ulushi ham o‘sib bormoqda va mart oyida 31 foizni tashkil etdi. Bu Chery turli ustuvorliklar va turmush tarziga ega haydovchilar uchun mos keladigan universal brend sifatida qabul qilinishini ko‘rsatadi.

Yoshi bo‘yicha 30 yoshdan 49 yoshgacha bo‘lgan mijozlar eng yuqori faollikni ko‘rsatadi: 30-39 yosh toifasida 33,3 foiz, 40-49 yoshda esa 32,9 foiz. Bu ishonchlilik, funksionallik va zamonaviy texnologiyalarga yo‘naltirilgan auditoriyadir. 50-59 yoshdagi xaridorlar ham sezilarli ulushni tashkil etdi (17,4 foiz), 29 yoshgacha bo‘lgan yoshlar esa mijozlar umumiy sonining 10 foizini namoyon qildi. Brendga qiziqish keksa avlod orasida ham kuzatilmoqda – 60 yoshdan oshgan xaridorlarning ulushi 6,4 foizni tashkil etdi.

Mart oyi natijalari Chery brendi O‘zbekistonda o‘z mavqeini mustahkamlashda davom etayotganini tasdiqlamoqda. Modellarning keng turkumi, texnologik qulayligi, narx va sifatning maqbul nisbati, shuningdek, hududlarda ishonchli joylashuvi Chery’ni mamlakat avtomobil bozoridagi asosiy o‘yinchilardan biriga aylantirmoqda. Brendga bo‘lgan qiziqish mijozlar ishonchi bilan birgalikda ortib bormoqda.

O‘zbekistondagi Chery avtomobil brendining rasmiy distribyutori bo‘lgan ADM Global kompaniyalar guruhi tomonidan taqdim etilgan Chery avtomobillarining xususiyatlari, mavjud komplektatsiyalari va narxlari bilan cheryauto.uz saytida tanishish mumkin.

TEST DRIVE UCHUN RO‘YXATDAN O'TISH

Eng yaqin vakolatli dilerda test drive'ga yoziling