30.07.2024

CHERY: sport orqali olamni birlashtirish

Hozirda butun dunyoning e’tibori Parijda bo‘lib o‘tayotgan Olimpiya o‘yinlariga qaratilgan. O‘z navbatida, Chery “Dreams Open, Chery Up” (“Orzular ayon, Chery yuksaklikda”) shiorini hayotga tadbiq etmoqda

CHERY: sport orqali olamni birlashtirish

Hozirda butun dunyoning e’tibori Parijda bo‘lib o‘tayotgan Olimpiya o‘yinlariga qaratilgan. O‘z navbatida, CHERY “Dreams Open, CHERY Up” (“Orzular ayon, CHERY yuksaklikda”) shiorini hayotga tadbiq etmoqda. O‘zining global sportcha marketing safarida CHERY sport orqali aloqalar o‘rnatib butun olam bo‘ylab chuqur do‘stona munosabatlarni mustahkamlamoqda. CHERY uchun bu shunchaki tijorat aksiyasi emas, balki jarayonning davomida kompaniya insonlarni diqqat bilan tinglab, ular bilan samimiy muloqot qila oladigan sayohatdir.

Global arena: Trassalardagi tezlik, mahalliylashtirishning izchilligi

CHERY butun dunyo bo‘ylab faoliyat yuritadi, Janubiy Amerikadagi futboldan tortib, to Evropadagi golf va Osiyodagi marafon musobaqalari kabi turli xil sport turlari bilan ish olib boradi. CHERY sport marketingidan o‘z brendini targ‘ib qilishda faol foydalanadi. 2013-yildan beri u Chili milliy futbol terma jamoasining rasmiy homiysi bo‘lib Braziliyaning “Santos” kabi mashhur futbol klublar bilan hamkorlik qilib kelmoqda. 2016-yilda CHERY Misrdagi beshta futbol jamoasining homiysiga aylandi.

2019-yilda CHERY ilk bor Amerika Kubogida g‘alaba qozongan Ekvadorning “IDV” jamoasini qo‘llab-quvvatladi. Shuningdek, 2019-yilda CHERY COVID-19 pandemiyasi davrida mahalliy hamjamiyatlarga yordam berish maqsadida Kosta-Rikaning “CSC” jamoasi bilan birgalikda xayriya onlayn kontsertini tashkil qildi.

Sport hamkorliklar doirasida CHERY turli xil – chiptalar lotereyasi o‘ynalishlaridan tortib, to ijtimoiy tarmoqlardagi faollik va ekskursiyalarni tashkil etishgacha bo‘lgan marketing tadbirlarida faol ishtirok etib kelmoqda. Katta sport tadbirlarining mashhurligidan foydalanib, CHERY o‘z brendini butun dunyo bo‘ylab sport ixlosmandlarining qalbiga mustahkam ravishda o‘rnatishga intilmoqda. Har bir homiylik imkoniyati CHERY brendining jozibadorligini namoyish etadi hamda kompaniyaning turli mamlakatlardagi odamlar bilan bo‘lgan aloqalarini mustahkamlaydi.

CHERY shuningdek, sog‘lom va ekologik hayot tarzining ahamiyatini ham ta’kidlaydi. Kompaniya atrof-muhitga ehtiyotkorlik bilan munosabatda bo‘lishni targ‘ib etadigan, Uhu (Xitoy) shahrida o‘tkaziladigan velopoygalar hamda Malayziyada o‘tkaziladigan ekopoyga kabi tadbirlarni o‘tkazadi. CHERY butun dunyo bo‘ylab insonlarni tadbirlarda ishtirok etishga hamda sport va sog‘lom turmush tarzining quvonchini baham ko‘rishga taklif qiladi.

<

O‘zining sport marketing yo‘nalishidagi tashabbuslarida CHERY e’tiborni mijozlar bilan o‘zaro aloqa va jalb qilinganlikka qaratadi. Braziliyadagi futbol bo‘yicha jahon chempionatining o‘tkazilishi paytida “Find 11 Players” (“11 o‘yinchini top”) kampaniyasi, Amerika Kubogi boshlanishi oldidan esa “Crazy Football” (“Aql bovar qilmas futbol”) kampaniyasi o‘tkazilgan. Ekvador mamlakatida o’tkazilgan o'yinlarida hatto “Dorry” robot iti ham paydo bo‘ldi. Bunday tadbirlar iste’molchilarga CHERY brendining yorqin va ijodiy xususiyatlarini his qilishga imkon berib, uni insonlar kundalik turmushi bilan yanada yaqinlashtiradi

Sport yordamida CHERY butun dunyo bo‘ylab iste’molchilar bilan hissiy aloqalarni rivojlantirib, brendining jozibadorligini va ta’sir kichini mustahkamlaydi.

Global bozorlar: CHERY 80 dan ortiq mamlakatni zabt etib, 14 million nafar foydalanuvchini himoya qilmoqda

CHERY ketma-ket yettinchi yil davomida Google va “Kantar BrandZ Top 50 Chinese Global Brand Builders 2024” reytinglariningi avtomobillar toifasida yetakchilikni qo‘ldan boy bermay kelmoqda. Bu uning global rivojlanish strategiyasining muvaffaqiyatliligini namoyish etadi.

2024-yilning birinchi yarmida CHERY’ning sotuvlari tarixda ilk bor 1 million dona avtomobilni tashkil etdi. Butun dunyo bo‘ylab uning avtomobillaridan foydalanuvchilar soni 14 million nafarga yetdi.

27 yil davomida CHERY yagona ishlab chiqaruvchidan, to avtomobil sanoati bo‘yicha to‘liq tsiklda faoliyat yurituvchi yirik kompaniyaga aylandi. U o‘z mahsulotlarini 80 dan ortiq mamlakatga eksport qiladi, dunyo bo‘ylab 27 ta zavod va 8 ta ilmiy-tadqiqot markaziga ega. Uning modellar qatorida ichki yonuv dvigatelliga ega avtomobillar, gibridlar va elektromobillar mavjud bo‘lib, ularni 25 000 nafar mutaxassislardan iborat jamoa loyihalashtiradi.

Kelajakda CHERY jahon bozorlaridagi o‘z pozitsiyalarini mustahkamlab, globallashuv yo‘lida davom etadi. Kompaniya butun dunyo bo‘ylab iste’molchilari uchun yaxshilangan haydash tajribasini ta’minlash maqsadida avtomobil sohasidagi innovatsiyalar va taraqqiyotga intiladi.

TEST DRIVE UCHUN RO‘YXATDAN O'TISH

Eng yaqin vakolatli dilerda test drive'ga yoziling